Sunday, August 29, 2010

Anak sedara nakal


bila buka file dalam laptop yang aku save dengan nama ‘word kosong’, tiba2 keluar yang ni…
Hai,namaku Nur Syafiqah Illiana Bt Mohd Karizal.
Umurku 10 tahun .Aku mempunyai 2 orang adik.
Aku rasa sungguh gembira kerana hari esok umat islam mula berpuasa .
Ramadan adalah bulan yang berkat.Hari pertama aku rasa penat
Tapi pada hari kedua aku rasa sihat.
Jangan padam



Mula2 terkejut jugak, nampak ada tulisan ungu --> yang sepatutnya kosong je la. huhuhu… rupa2nya Syafiqah yang tulis. anak sedara aku memang suka guna laptop, nak main game. Padahal mana ada game dalam ni yang ada pun solitaire. Aku ok, sbb sekurang2nya diaorang pandai klik2, dan bleh jugak main2 menaip. Tapi kekadang risau jugak, takut benda2 penting dalam laptop ni dia ter’delete’. Huhuhuh.
Habis tu Syafiqah, cikde memang tak bleh padam ke ni? Huuhuh…

0 comments: