Sunday, December 13, 2009

Bandung 6: Makanan


Makan-makan...

Pecel lele dan jus anti-sembelit 24,150 Rp... Teringat pecel lele kat Penang makan ngan adik2 tersayang... hehehe... tapi kat Bandung ni mahal 15,000 Rp, itu pecel lele saje x termasuk air lagi...huhuhu... kalau kat Penang 4 inggit je...

Minum jus anti-sembelit tu kan, kurang lebih 5 minit lepas makan terus buang air besar. Seronok.... lawas giler... katanya resepi jus tu di blend sekali dengan telur mentah, tapi tak rasa pun ada telur... sedaaaaapp...

Nasi goreng kat mana ntah... dah lupa nama restoran tu....

Makan kat Pasar Baru Bandung... nama pe ntah.... nasi dibungkus padat dalam daun pisang.


Makanan kat Hotel Aston.

2 comments:

husna said...

sedap tak pecal lele bandung?

Marsita said...

leh tahan la.... tapi sedap lagi kat Penang... ikan keli besar...pastu ada kuah sup... yg kat Bandung takde kuah, ada sambal belacan je...