Tuesday, November 30, 2010

Airbus

28 November 2010, Ahad: kena tukar tarikh kat blog ni agaknya. macam mana nk buat...

ni pulak cikde upload gambar masa dalam flight ke Jepun tu. ramai penumpang. penuh jugak la 1 flight tu.

naik flight malam. tido 1 malam dalam flight. esok tu bangun pagi tengok pemandangan kat luar. tangkap gambar gunung ganang. tak berapa jelas. tapi boleh nampak kan? cikde tak duduk kat sebelah tempat duduk yg boleh nampak matahari terbit. kalau duk sebelah situ, memang silau la.

ini makanan dalam flight. mula2 dia bagi makan kacang masin+jus. pastu lebih kurang jam 2.00 am, makan lewat malam pulak = roti+burger+jus.

yang ni pulak untuk sarapan pagi, lebih kurang jam 5.30 am. cikde pilih nasi lemak.


Alhamdulillah, jam 7.30 am (29 Nov 2010, Isnin) sampai la kat airport Kansai, Jepun.

5 comments:

nursakinah said...

0h My GOD...ANA...dah lame x nampak airbus tu!~~huhu...tgok cerita dlm GOOD LUCK..cite jepun ade airbus ANA tu..huhu..teringin nak sentuh!~

Marsita said...

tingin nk sentuh? uih... takpe2, nanti dapat gi bandung naik AIR ASIA = AA... ok gak kan...

nursakinah said...

sob3x..air asia kecik..dah pernah sentuh pnn.bulan 2 ritu g sabah!!!huhu.nak naik MAS la!~kaye sikit

Marsita said...

hehe... insyaAllah.. suatu hari nanti awk pasti akan dapat.. amin

nursakinah said...

yatta!!~!!suggoine!~~watashi wa suki!~hehe..
lepas ni mesti miss hebat..anyway ganbatte kudasai!~onegashimasu!!Atode watashi ni oshiete..