Wednesday, June 23, 2010

Jus jambu batu merah jambu

23 Jun 2010: Disini ada menjual jus segar jambu batu merah jambu. Untuk keterangan lanjut boleh klik di http://www.sunrise-guava.com/.


Nutritional Benefits5 times more Vitamin C than oranges.
The guava is a good source of several vitamins and minerals including vitamin C, calcium, potassium, iron, carotenoids (vitamin A), and folate. It is also a good source of fiber, which is known to help prevent gastrointestinal cancers as well as lowering cholesterol levels. In addition, the level of vitamin C in the edible rind of the guava is five times higher than that of an orange.

3 comments:

Mohd Syahnis said...

jus jambu merah ni ramai org claim byk khasiat dia. ada yg kata boleh ubat kanser lah. ada yg kata boleh selesaikan masalah perutlah. mcm2 lg.

yg kita tak tahu ialah GM = genetic modified. Jus jambu ni bukan GM. memang kita tak perasan perbezaan GM and non GM. mcm produk soya skrg ni, boleh dikatakan lebih 90% GM. yang kesan pada badan kita tak dpt dipastikan. yg terbaik adalah yang original.

pada aku apa pun orang nak kata, aku suka jus jambu merah ni sbb sedap :) dan kaw.....

apa pun org nak kata, yg penting tekak aku rasa sedap dan perut aku tak meragam bila minum. so belilah produk keluaran MALAYSIA.

Marsita said...

yes...betol tu!... mari beli jus jambu ni ngan aku skrang!!!!

Pendita Tua said...

Cik Mengkuang.....

Bagaimana naak dapat produk ni?