Sunday, October 16, 2011

Peti surat

Assalamualaikum w.b.t.

Peti surat kayu sebanyak 4 buah yang baharu sahaja siap. Siap untuk dijual.
Cantik sangat letak depan rumah. Klasik, unik, antik.... Posmen pun tumpang seronok hantar surat kat rumah kita bila tengok peti surat yang cantik macam ni. Hehehe... Kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki peti surat cantik ni, boleh lah e-mail kepada saya atau tinggalkan komen anda disini.

Coretan mengenai PETI SURAT yang ada sebelum ni, boleh rujuk sini RUMAH BURUNG UNTUK DIJUAL #2.

33 comments:

Anonymous said...

Salam.. Nk mintak email harga dan postage ke sg petani. Lokasi ktne ye? Mmg tgh dok cari mailbox kayu cmni. (dillahalim_87@yahoo.com.my)

Mengkuang berduri said...

ok.. sy reply email saudari... terima kasih

s t a b i l z said...

sila email harga peti surat serta kos penghantaran ke Subang Jaya di mivec2805@gmail.com

Thanks!!!

sato said...

Sy berminat sgt dgn letter box ni...PM sy harga nya...penghantaran ke KL

said.satria@gmail.com

Unknown said...

hi...cantik lah peti surat ni....boeh email pada saya harganya...dan ada saiz yg besar sdikit ke....
bozel2010@gmail.com....

terima kasih

pooltaiko said...

Assalam . Sgt berminat dgn peti surat kayu ni . Blh emel saya harga , ni emel saya pooltaiko@gmail.com

Anonymous said...

Sgt berminat dgn peti surat kayu ni . Blh emel saya harga , ni emel saya deenstore@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum...cer email harga all in siap pos ke bagan serai.. apis_i84@yahoo.com

Unknown said...

Salam.bminat dgn peti surat kayu ni.tlg email harge n kos pos ke pasir gudang,johor.10q.

Anonymous said...

Assalamualaikum. ..minta tolong email harga ke email ni...
mazrah_matnoh@yahoo.com

Anonymous said...

Pm nalza03@rocketmail.com

Unknown said...

pm me the price....dvan83@gmail.com

Unknown said...

pm me the price....dvan83@gmail.com

Rosena Spa said...

Salam, minta whatsapp/sms harga ke 012-2450526. lokasi di puchong. terima kasih

Anonymous said...

Minta email harga ke shah_tru@yahoo.com

pa'an said...

PM harga segera

Anonymous said...

Pm sy peti surat ni norlydah@gmail.com

Anonymous said...

pm tokadatcipancun@yahoo.com

Unknown said...

As Salam.
Saya Adila, dari syarikat pemaju.
Saya perlukan peti surat untuk projek Rumah Banglo kami di Kota SeriEmas.

Mohon sebut harga untuk 17 biji
Sila emailkan kepada nurul_adilah@ehsanplant.com

Terima Kasih

Anonymous said...

Salam.. Nk mintak email harga dan postage ke Kepala batas , Penang . email kan saya rpgg765@gmail.com

Unknown said...

As salam,

Kindly email price including postage to Sandakan Sabah.

💌 gurlalush@gmail.com

Tq in advance.

Cyda Acme said...

Assalam, minta emelkan ke saya harga dan cara pembelian ke cyda7615@gmail.com

Terima kasih...

Cyda Acme said...

Assalam, minta emelkan ke saya harga dan cara pembelian ke cyda7615@gmail.com

Terima kasih...

Noor Azura Rasit said...

Salam..minta emel harga dan cara beli ke azra_zura@yahoo.com

Unknown said...

Pm harga dan pnghantaran ke maran , pahang. Tq

Unknown said...

Email me ekinuchan@gmail.com

Unknown said...

salam sy berminat..whatsapp sy harga k 0142775066

Anonymous said...

Email ke sabba2763@gmail.com...latest design n harga pls

Anonymous said...

Email ke oshram_ogr@yahoo.com...latest design n harga pls

Unknown said...

Email kat sazrul51@gmail.com.. Berapa harga n lokasi kat mana ye

Unknown said...

Email kat sazrul51@gmail.com.. Berapa harga n lokasi kat mana ye

Unknown said...

Boleh emel sy ttg harga peti surat kayu ni dan saiznya.

melur2suzi@yahoo.com

Unknown said...

Pm hrga khaisalma9183@gmai.com