Tuesday, December 7, 2010

Jalan kaki

7 Disember 2010, Selasa: Tiap-tiap hari selama 2 bulan ni, cikde mesti jalan kaki lebih kurang 25 minit ke Mie... ingin saya tekankan sekali lagi disini, mesti jalan kaki ye... huhuhuh... kat kampung, pergi rumah tokki yang jarak sejengkal tu pun naik beskal. Sob sob... rindu kat tokki, tok pulak... Moga tokki dan tok sentiasa sihat walafiat... Amin.

pelbagai pemandangan dapat lihat... ada yang berisiko tinggi dan ada yang menenangkan jiwa.

Melintas landasan keretapi....




Alhamdulillah.. selamat melintas. Kemudian, jalan ikut tepi sungai pulak...
jambatan baru hampir siap = shortcut.. nanti boleh lalu ikut jambatan ni (dalam bulatan biru, tak berapa nampak pulak)




Berhati-hati melintas jalan raya... macam-macam jenis kereta dapat lihat.... emmmm...


Basikal pengangkutan utama..... banyak giler basikal. cikde je belum ada basikal lagi... huhuhuh


1 comments:

nursakinah said...

ape kata kat malaysia ni nanik basikal jugak...mesti hangus muka kite..kat sane sejuk.kat sini panas..sob3x