Friday, December 31, 2010

Snow more and more

Seronok... duk kat bilik aje tengok salji berterbangan...
tadi salji dalam cuaca cerah, sekarang salji dalam cuaca agak sedikit mendung.
tadi salji sikit2 je.. sekarang, lebih kurang jam 11.30 pagi, mula turun salji yang banyak...

"Macam tak best je guna perkataan salji. Kalau guna perkataan snow best sikit kan... ehehehe.... campur2 pulak BM dan BI. Kalau buat karangan tak boleh campur2 bahasa tau.."

Tangkap gambar tapi masih tak berapa jelas kehadiran snow. Makanya, cikde pun bersiap-siap dan keluar bilik. Usaha juga demi gambar snow pertama yang terbaik. HEHEHE....
Angin kuat... sejuuuuuukkk.. sampai kebas tangan dan pipi kesejukan...

Dalam bahasa Jepun, snow ialah yuki (雪).




Cikde ada ambil video snow 1 minit. Suka tak tengok ni?

video



0 comments: